Asli98- Kızlar 39+6. Haftamdayım 3 cm açıklığımın olduğunu öğrendim nst de sancım yok yatış verilmedi geri eve gönderildim açıklık muayenesinden sonra kasıklar da biraz ağrı hissediyorum ne önerirsiniz hem açıklık için hemde kanala inmesi için bebeğin
isiksinem45 Asli98- Gözün aydın canım Allah’ım analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah bende dün kontrol icn geldim suyu azalmış hemde gebelik şekerin var bekletmeye gerek yok dedi doktorum dün öğlen 12de yattım alttan fitil verdiler biraz durdu sancilarin iyi dedilee geri cikardilar su saat oldu ama henüz acilman yok diyorlar Rabbim hepimize su gibi doğumlar nasip etsin inşallah ❤️
Asli98- isiksinem45 benim suyum gelmedi ama suyumu hastane de açtılar suyumu açtıkları an sancılarım artmaya başlamıştı teşekkür ediyorum 😊
Kubrabsyg Canesss bolca merdiven inip çıkmak. Ben gittiğimde 0 açılmaydı doktor merdiven in çık dedi 4 saat içinde 6cm açılmam olmuştu.
Asli98- Canesss inanın bende bilmiyorum hastaneye 10 da yatış yaptım 5 cm açıkla 13.50 de doğum gerçekleşti açılmam çok hızlı ilerledi suni sancı verdiler ama hiç oturmadım sürekli yürüyüş yaptım evde de sürekli pilates yapıyordum yürüyüş yapıyordum
Kubrabsyg Canesss hayır hiç hissetmedim. Hatta dedim kesin ben hemen doğuramam açılmaz diyordum iyi hızlı açıldı. Ağrın geldikçe yere çök bekle ama sürekli merdiven in çık. Benim kuzenim sezeryan sonrası yaptı vajinal doğum hemde evde yaptı özel ebe getirdi hep merdiven inip çıktım demişti açılma için
Canesss Kubrabsyg teşekkür ederim cevap için evde çömelip kalkma yapıyordum daha çok, şimdi artık merdiveni çoğaltacağım 🙏🏻