Aleyna48 Evde 3 gün kan şekerimi ölçeceğim. Olması gereken değerler nedir açlık ve tokluk değerleri ?
Kamer26 Bende bir hafta tam takip yaptım şimdi ara ara yapıyorum sabah aç tok öğle aç tok akşam aç tok açlık en fazla 95 tokluk en fazla 140 olacak şekilde ilk lokma dahil 1 saat sonra ölçüm yaptım
Hulu61 Aleyna48 Tokluklarım iyi birtek sabah açlığım benimde 95 105 arası Dahiliye doktoru kötü demedi insüline gerek yok diyete devam et dedi
Rbya Aleyna48 Açlık şekerim 95 üstünde olduğu için doktorum bana insülin başladı 31 haftalık hamileyim tokluk şekerim normal ama açlıkta sıkıntı var
Kamer26 Aleyna48 Haftanız ilerlediği için olabilir diyet yapın olmadı benim şeker sonucum yüksek geldi o yüzden diyetle 140 altına düşüyor
Rbya Aleyna48 Evet 2 gündür gece yatmadan yapıyorum yediklerime dikkat etmeme rağmen açlık değerim yüksek maalesef ki