melisa_ivanova Kızlar Merhabalar angi bebek bezini kullanıyorsunuz Primanın Premium care mi? Yoksa Harmonie mi sizce hangisi daha iyi yenidoğan için
Tugcenurmiray melisa_ivanova primium care en iyisi diyebilirim bizim ailede herkes prima kullandı sızıntı pişik vs olmadı cok sükür bende kullanıyorum suan gayet memnunum
melisa_ivanova Tugcenurmiray premium carede galiba parfüm ve nemlendirici krem var, harmoniede yok ikiside zaten aynı marka farklı çeşit