Arkadaşlar ben 5+3 hamileyim ve dünden bu yana kendi kalp atışlarımı daha belirgin hissetmeye başladım mesela yatarken dinlenirken falan kalp atışlarımı hissediyorum bu normal mi? Benim gibi olan var mı iyice paranoyaya bağladım. Haftaya doktor randevum var gittiğimde soracağım ama önceden buraya da bahsetmek istedim. Nabzım ölçtüğümde 70-80 çıkıyor ama atışları hissediyorum normal bi insan kalbinin attığını hissetmez. Endişeleniyorum