Hasret72 Kızlar bazen gerçekten canım acıyor, karnım mı küçük yeri mi dar bilmiyorum çok sert hissediyorum hareketlerini canım acıyor çoğu zaman, sanki karnımı oyuyor gibi. Benim gibi olan var mı
Kze Hasret72 biraz daha ilerledikce daha fazla olcak yerleri daraldigi icin galiba . Kaburganiza dayadi mi bi de ayaklarini daha kotu🥹
Tosca Hasret72 benim de öyle bazen öyle vuruyoki kıvranıyorum. Hele bi de bazen genleşiyo öyle gerdiriyoki karnımı ,heralde diyorum delip çıkacak ayağı
Ayaz_Aybars_mom Hasret72 32.haftaya girdiğimden beri sürekli toplanıyor birde makat duruyor 20 li haftalardan beri hiç değiştirmedi yönünü artık kafası midemi delicek sanıyorum 🤣 33.haftaya giricez bu gece itibari ile bakalm neler bekliyor her hafta başka şeyler yaşatıyor sıpa 😀
Ballisutt27 Hasret72 bu acıtma olayı ne zaman başladı? Ben 30+2 deyim ama henüz çok sert hareketleri olmadı çoğu kişi de acıtıyor yazıyordu diğer anketlerde de
Hulu61 Kendini kasıp sırtını karnıma öyle bastırıyor ki. Kaburgalarım aylardır ağrıyor 22. Haftda baş aşağı döndü çünkü hiç yerde değişmedi 🥲
EgeF35 Hulu61 canim benim kizim olucak allah nasip ederse 3. Gebeligim bu ilk ikisi oglandi hep dogum pozisyonundaydilar hareketleri ise karnimindaydi bazen son aylarimda illaki rahme hareket ve baski oluyor ama bunda kasiklarimda ve yatar pozisyonda ama detaylida makat gelis yazmis doktor suan 22.haftamdayim hareketleri hep kasik bolgemde fena derecede hissediyorum ( ogullarim dogum pozisyonunda oldugu icin ) bunda nasil anlarim dondugunu ? Sen 22.haftamda dondu demissin ya nasil anladin canim
Hasret72 Ayaz_Aybars_mom ya darlıkta gelsin, brnim geceleri çok oynuyor canım acıyor artık sert hareketleri
Ayaz_Aybars_mom Hasret72 benim toplandığı için zorluyor sol tarafa yatıyorum mesela sağ tarafında bı sivrilik oluşuyor kafası heralde sonra düzeliyor ama toplandığı yer sanki karnıma darbe almışım gibi ağrı yapıyor
Beybiigirl Ballisutt27 yanj her bebek bir değil her bebek çok hareketli olmuyor kızımda hiç öyle hareketleri yüzünden rahatsız olmadm cunku hareket etmeyi sevmeyen bı bebekti bazen eşimle hareket etsin diye dışardan dürterdik yada sürekli ebeye kalp dinlemeyegiderdim hareket etmiyor diyesadece kaburgama com dayamisti ayağını o batıyordu okadar yani öyle olmazsa korkmayın benim gibi🙂
Arblg Arkadaslar bı sorum olacak. Ben 30. Haftadayım ve 3-4 gündür karnımda rıtmık kalp atışı gıbı 6-7 dakıka kadar süren atış oluyor .bj durumu yaşayan var mı . Hıçkırık bu kadar uzun sürmez cunku .benı tedırgın edıyor bu durum yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama deneyımleyen yazarsa sevınırım
Tugba2794 Hasret72 merhaba ilk gebeliğimde bu dediğinizi yaşamıstım ve bebek tersti dönmemıstı 8 aylık oldugum halde dönmeye calısırken falan ınanılmaz agrı ve kasılma yasayıp acıllerde soluğu alıyordum hatta sonrakı haftalarda kasılma vesaırede olunca hastanede bırkac gun yatırdılar cok zorlanmıstım ama cok şükür 38. Haftada dogum olmustu
Arblg Betul_ksa42 yaa sızın de bu kadar uzun sürüyor mu 😊 yanı dün akşam dakıka tuttum artık 6.5 dakıka surdu korktum bayagı
Arblg Betul_ksa42 valla bı nebze ıcım rahatladı .o kadar tedırgın oldum kı yanı hıçkırık dıye yorumlamadım uzun olunca. Yarın muayene olucam doktoruma da sorucam dedıgınız gıbı hıçkırık olmasını temennı edıyorum 🙏❤️