Zehranurikilik 21+1 den selamlar 🖖 kızlar oturduğum zaman bazen bebişin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum cinsiyet erkek sizdede böylemi
-ipek01 Zehranurikilik bendede öyleydi şuan 25 haftalığım daha çok hareketini hissediyorum cinsiyeti erkek çoçugumun
Kze Zehranurikilik ayaklari hala asagida muhtemelen o yuzden oyle hissediyorsunuz bence cinsiyetle pek alakasi yok🐣
Zehranurikilik Aslaninannesi_ benim oturunca genelde kasığımda hissediyorum erkek altta olurmuş oyüzden büyük ihtimal
Zehranurikilik Sevgilimmmmmmm erkekler geç oynar ama 19 da hissedersin yada konuş oğlunla annesi duyuyor seni 🩵
Zehranurikilik Ayshababy 19 da küçük hareketler hissettim şuan net hissediyorum ama önümüzdeki hafta yani 22 de daha çok hissediliyormuş
Ayshababy Zehranurikilik ben erken hisetmeye başladim ama öyle net olarak degil 2 3 günde bir kalp atişi gibi değişikti şuan 18+1 ara ara kipirti duyuyorum ama yine o kadar net degil
Aslaninannesi_ Zehranurikilik evet csnım ileri haftalarda ayakları asagıdan çıkacak sanıyorsun ben 32 haftalığım durum daha fena 😀
Zehranurikilik Kze normal de erkek aşşapıda kız yukarda olur derler o yüzden kaşık da heralde diye düşündüm