Rukiye-67 aynı şekilde aynı sebeplerden 37+6 da hiç sancım yokken daha bebek gelmiyorken doğuma gittim suni sancı aldım, yani umutsuzluk vermek istemem ama 13 saat suni sancının ardından sezaryen oldum.
İnanın şöyle söyliyim hamileyken çektiğim ağrılardan çok daha zordu doğumdan sonrası, hala özenirim yürüyerek doğumhaneden çıkanlara.
Çünkü bekleseydim normal doğum yapabilirdim.
Çatı muayenemde normal doğuma çok müsait olduğunu söylemişti doktorum.
Keşke acele etmeyip kendi sancımı bekleseydim, bebeğim kendiliğinden gelseydi diyorum hep.
Tabi nasip keşke demek güzel değil.
İnşaallah çok güzel bir doğumunuz olur 🙏🏻