Xxanne Kızımda hep civilden almıştım ama başka önerileriniz varsa açığım özellikle zıbın konusunda takintiliyim biraz rahatlık açısından
Sdbcrkli Xxanne Bim in zıbınlarını tavsiye ederim canım ben ebebek ve civilden aldım bi kaç tane de BİM’den almıştım hepsini yıkadım ütüledim Civil ve ebebekden alınanlar küçüldü biminkiler aynı duruyor çokta güzeller
babyandmomy__ Xxanne bende lilabio sayfasından aldım henüz kullanmadım ama yumuşaktı kumaşı iyiydi bir de ohlalakoala sayfasından takım aldım bir tane zıbın da alacağım Little gusto dan birkaç tulum aldım Birkaç takım daha aldım ama markası yok onların
Nursahergun Melon bebe ,bir bebekcom minilipy ,umaybaby güzel 🥰kayıt ettiklerim var cinsiyeti çıktığında