23Bebisim Merhaba hanimlar 13+2 haftadayım bugün 2 li test sonucum ve eko yapıldı penatoloji cinsiyet için tam göremedim fakat erkeğe benziyor dedi bu şekilde bu haftalarda tahmin edilen tutan varmi 😊