Kızlar suyum yada kanamam yok böyle kasıklarıma ve alt tarafıma doğru bıçak saplanıyor gibi ağrı giriyo anlık bi süre devam ediyor biraz adet sancısını andırır gibi ama daha fazlası karnımda sertleşti bebek ama tam aşağıda değil daha biraz yukarda doğum sancısı mı sizce şimdi bi duşa gireceğim devam ederse acile giderim diye düşünüyorum