Kızlar merhaba🫶🏼 Neredeyse 38 haftalık hamileyim ve bu ilk hamileliğim. Doğuma az kaldı ve ümidim çok yoğun uzun süreli ağrılar çekmeden, kesi olmadan doğum yapabilmek. Düzenli egzersiz ve haftada 1 2 perine mesajı yapıyorum umarım işe yarar😀 Tecrübeli anneler ve anne adayları , sizin önerileriniz nelerdir? Doğum esnasında neler yaptınız nelere dikkat ettiniz ? Biz hamişlere öneri verir misiniz💕🫶🏼❣️