Tıp fakültesinde ki perinatoloji 2li tarama testinde kanda normal sıkıntı çıkmamıştı ense kalınlığı da 1.01 çıkmıştı. Bugün perinatolojiye gittim ve ense kalınlığı 4.03 çıktı ve doktorum amniyo sentez istedi ben kabul etmedim. Genetik nipt testini söyledi. 2li taramada sıkıntı olmayıp sonradan ense kalınlığı yüksek çıkanlar oldu mu ?