Xxanne ilk bebeğim 30 Haziran doğumluydu yine hemen hemen aynı zamanslra denk gelecek doğumum ill 1.5-2 ay hastane çıkışlarını giymişti ben az alın duyenlerin akdine bol bol yeni doğan alinmasinj öneriyorum sonrasında hep kısa kollu zibinalr giydirdim