Selam kızlar, bugün randevu da doktorum Nstde sancım çıktığını söyledi, ara sıra hafif sancım oluyordu ama ben yalancı sancıdır diye geçiştirdim çünki nişanım bile gelmedi daha. Sancı çıktığında kaç gün sonra doğum gerçeklenir? İlk doğumum olucak, dalakta kistim olduğu için büyük ihtimalle sezeryan olucam, geç kalmaktan korkuyorum hastaneye gitmek için