SweetBaby_ Kızlar 2 aylık hamileyim ve folik asit ilacım bugün bitti İlk 3 aya kadar kullanmamız gerekiyormuş herhalde googlda öyle yazıyor doktoroda randevum 2 hafta sonra soramıyorumda ilacı ztn devlet karşılamıyor alıp içmelimiyim
1tosbikannesi SweetBaby_ benim doktorum 12.haftama kadar kullanmamı söylemişti sonrasında bıraktırdı ama tabiki doktorunuza danışmakta fayda var
A145N SweetBaby_ Bende de iki bucuk aylığım bitti 12.haftada sağlık ocağına gittim orda yazdılar monovit decavit Ferro sağlık ocağında kaydınız varsa 12. Haftada veriyorlar folikasiti bıraktırirlar
ear3112 SweetBaby_ alıp iç bence özel bir Dr a gidiyorum arayıp sormuştum söylediği ilacı zaten devlet karşılamıyor diyerek almıştım.
SweetBaby_ A145N Evet 3.aydan sonra galiba vitamin ilaçları fln veriyorlarmış folik asiti kullanmayı bırakıyormuşuz
A145N SweetBaby_ şuan tam kaç haftalıksiniz 12.haftaya yakinsaniz almayın boşuna ben aldım iki tane içtim öylece duruyo 12.haftada kan tahlili yapılıyor sağlık ocağında oraya gidin onlar veriri canım benimkide folidoceydi
SweetBaby_ A145N Şu an tam 8+4 haftalığız aşkm alıp içmem en mantıklısı gibi geliyo Eczaneye direkt gitsem verirler herhalde doktorun yazmasına gerek var mı ki devlet karşılamıyor ya
Basakparlar SweetBaby_ bana da özel ilaç vermişti neofol ismi bitmişti tekrar aldım kullandım elimde sadece tek tablet kaldı sonra 12. Hafta itibari ile demir ilacı multivitamin verdi ona geçtim şuan 13+1
AybenYB SweetBaby_ kullanılması öneriliyor normalde ama doktorunuzu arayıp sormanız daha mantıklı olur
Seraymesut SweetBaby_ 7 yıl uğraştık bebek için o yüzden içtim şükür ki oldu doktor zorla bıraktırdı gebeyken icmeme bile gerek yokmus yeterince icmissin dedi