Fatmaaaa41 Kızlar merhaba. Çocuk istediğimiz için genel bi muayne olmak istedim kadın doğumdan randevu aldım. Devlet hastanesi olduğu için çok önceden almıştım. Şimdi adet oldum. Yarın doktora gideceğim. Adetliyken alttan muayene yapmıyorlar dimi?
Aylaa123 Fatmaaaa41 bazı doktorlar yapıyolar bazıları yapmıyor ben regl iken alttan muayne olmadım ama arkadaşımı alttan muayne etmişlerdi
Merveyzcc Fatmaaaa41 Bazı değerlere bakmak için özellikle reglin 2-3.günü gidip kan vermemizi istiyorlar aslında. (Yumurtalık kalitesi hormon testleri vs bu zamanlarda bakılıyor diye biliyorum) 😊
Mavikizkaracocuk Ben özele gitmiştim bir kaç kere adetin 2. Günü yumurtalarima da bakilmisti çok iyi olmuş bence sizin için
Miyosss Çok güzel denk gelmiş zaten hormon değerlerine adetin 2. 3. Günü bakılıyor. Alttan muayeneyide gerekli görürse yapar canm. Muayene yapılmaz diye bi kural yok
Miyosss Fatmaaaa41 bana hep aç bakıldı canm. Her ihtimale karşı aç git sen iki iş olmasın tekrar gitmek durumunda kalma