merhaba anneler bugün kontrolüm vardı doktor pazartesi alalım dedi 37+2 oluyorum pazartesi bebeğin kilosu yeterli riskli gebelik yaşadım plesantam asagıdaydı doktor bekletip riske atmayalım aniden suyun gelir kanaman olur dedi ama ben sanki biraz daha mı kalsın istiyorum yoksa duygusal olarak hazır mı değilim bilmiyorum 4.5 yaşında oğlum var sanki geride kalınca ona haksızlık olacak düşüncesi beni yiyor cok garip duygular içerisindeyim