Merhaba canım, ben Ayşegül Yıldırım hocanın takiplisiyim 12. Haftamdan beri ve şuan 23. Haftamdayım. Çok ama çok memnunum kendisinden aşırı pozitif tatlış enerjisi çok yüksek bir doktor. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor muayenelerde başından kesinlikle savmıyor bebiş kendini göstermese bile görelim diye aynı gün 2-3 kez girdiğimizi biliyorum randevuya. Öneririm gönül rahatlığıyla 🫶🏻