pnremr22 Anneoluyorumm00 kan testi verdim daha çok minnoş 17.15 çıktı değerim 🥰 ilk gebeligimi de böyle öğrendim kızımı 🥰
Anneoluyorumm00 pnremr22 muhtemelen geç döllenme canım 🥰 benimde 40 . Kaçtı tam hatırlamıyorum şuan geç döllenme demişti doktorum, sağlıkla al kucağına inşALLAH canım 🤲 gözün aydın 🥰
pnremr22 Anneoluyorumm00 muhtemelen yani hatta yumurtlama gününe bile denk gelmedi nasıl oldu anlamadım. Umutsuzduk yani🥰. Sağol canım Allah razı olsun. Çok karın ağrım var sadece şuan oda yerleşmeye çalışıyor sanırım. Ağrı kesici içsem rahatlıcam o derece 😊
Anneoluyorumm00 pnremr22 benimde yumurtlama günüm o dönem değişmiş 21 günde yumurtlama görüp o günü de ilişki olmamıştı ona rağmen hamile kaldım tam umutsuz olduğumuzda rabbim nasip ediyor 🥰 dikkat et ilk üç ay canım ağrında varmış bebiş yerleşiyor şuanda 😊
pnremr22 Anneoluyorumm00 ya demek ki yumurtlama günleri de değişebiliyor demek ki. Benimde yumurtlama gününde olmadı. Yumurtlamadan 4 gün sonra olmuştu onda hamile kalmışım. ☺️ Sen şimdi hamile misin
Anneoluyorumm00 pnremr22 evet yumurtlama günleri değişiyor canım, yok canım doğum yaptım şuan 5 buçuk aylık olduk bile 🥰 darısı başına ❤️