Nananan Kızlar bugün 35. Haftalığım nstde sancım çıktı ve suyumuz sınırın biraz üstünde acilde muayene olmami sancı için de serum almami söyledi ama gitmedim sizce doğum ne zmn olur bu durumu yaşayan var mi
civcivim__ Nananan bende 30 haftdan beri nstde sancım var yatışım yapıldı 35. Haftaya kadar serumla durdurlar. Yoksa erken doğum olucaktı. Sancı rahmi kasıp bebeği doğurtuyor. Sizin daha en az 2 haftanız var bebeğin gelişimini tamamlaması için küveze alabilirler . Serum alın bence
Hil123 Nananan bende 35 haftaya girdiğimde nstde sancı çıktı serum verdiler bu sefer az çıktı şuan evde dinleniyorum hiç kalkmıyorum lavabo dışında inşallah 37 yi görürüz en azından
Diloo54 Nananan aynısını yaşadım acilde serumuda yedim 37. Haftada şuan 40 ım daha gelmeye niyeti yok anca kanala yerleşmiş🙈
Nananan HiravEmir gerizekalı kocam yüzünden neymis herkes doğuruyormus bı biz böyle sürekli hastaneye gidiyormuşuz boş boş konuştu anca bundan sonra hiç ona söylemiycem ztn cumartesi günü acile gidicem
Nananan HiravEmir kocam aslında kötü biri değil ama bazen böyle saçmalıyor beni deli ediyor nefret ettiriyor kendinden
bynbuyuktas94 Nananan kocan doğurmuyor kucağına alana kadar da anlamıcak sen sancım var de götür bebekten kıymetli değil ya erkekler çok tuhaflar kıpırdamasa alanı daraldı diyor onlara kalsa evde doğurcaz sağolsunlar
tomrisinaannesi Nananan şimdi eşiniz yüzünden olduğunu okudum gidin tabii ki kendisine de bir şey olursa vebali boynuna diyin 😱😱
civcivim__ Nananan sancınızı arttırcak şeyler yapmayın korunmasız ilişki çok ayakta kalmak yürümek yatın 1 2 hafta
Nananan civcivim__ en geç cumartesi gideceğim ztn inşallah öncesinde sıkıntı olmaz bazen insanı deli ediyorlar gaynanmda gelmiş diyor ay ondan birşey olmaz ben hamileyken 2 ay öncedrn sancım başlıyordu kocamada hakkımı helal etmiyorum ben bu konuda asla
Nananan Bunlar kendisi hastaneye gitse kanser olup geliyorlar biz olunca ay yok benim kaç ay önce oluyordu yok bilmem ne oluyordu
civcivim__ Nananan yarım saat içinde 1.5 2 L su iç. O da serum etkisi yapıyor. Su içmediğimiz zaman sancı yükseliyor. Serumun amacı da o vücutta dehidrasyon olması .