Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 estpfem kullanıyorum ben 3 cm kutudayım şuan günde 3 kere devam ediyorum
Ozlemerikci543450 birmumine Fertijin tüp bebek merkezinde evet bende şaşırdım ama test günümde biraz ileri benim herkese 10 gün söylenmiş benim 15 gün biraz eğer tutmuşsa değer yüksek çıksın diye bence yani ben böyle düşünüyorum
tupbebekseruvenim1 Ozlemerikci543450 progestan iğne Progestan fitil Prednol Coraspin Kan sulandırıcı iğne
Ozlemerikci543450 birmumine bende progestan fitil Progestan iğne Coraspirin Vagifem Estrofem Vitaliva vitamin Olsapar kan sulandırıcı Aynı gibi 😅+işte ovıtrelle var haftaya vuracağım
Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 walla ne denilirse yapıyoruz ya hafif lekelenmem var benim şuan kahve umarım bu kötü bişey değildir 😔
Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 yok yok kahve krem gibi fitilin devamı gibi kırmızı kan değil allahtan yarın sabahtan doktorumu arayacağım 7 ci gün oluyor bakalım