Bugün sezeryan günümüze aldık hayırlısıyla kızım gelecek oğlumu götürmeli miyim ben çıktıktan sonra mı Babası getirmeli Çok kararsızım ilk karşılaşmanın çok özel olmasını istiyorum Beni Ameliyata girerken Görmeli mi yoksa çıktıktan sonra odaya mı gelmeli tecrübeli anneler var mı