Kızlar bende pıhtılaşma var önceki hamileliğimde kullanıyordum onu kaybettim peşine birde kimyasal oldu. Şimdi yine hamilelik şüphem var ama test yapmak için acele etmek istemiyorum diğer yandanda iğneye başlamak için geç kalırsam diye korkuyorum siz iğneye kaçıncı haftada başladınız öğrenmek için acele etmem gerekiyor mu çok stres oluyorum