3YeLiZzZZz5 Nazliip canım benim 60 tı öğrendiğimde adetimden 1 gün geçmişti. Haftaya çağırdı doktor ama ben 10-12 gün sonra gittim kese göründü fakat bebek görünmedi 2 hafta sonra yine çağırdı 6-7 hafta olmadan gitme herhangi bir sorunun problemin olmadıkça
Symstf Nazliip genelde 7. Hafta hem bebeği görmek hem kalp atışını dinlemek için çağırıyorlar bazı durumlarda daha geç kalp atışı duyulabilir tabi.