Gurlers Merhaba anneler, ilk hamileliğim ve tahmini olarak şuan 4-5 haftalığız bugün ufak bir kese görüldü fakat doktor çok ümitlenmeyelim dedi beta hcg de 3499 sizce bu durum normal mi var mı benimle aynı şeyi yaşayan endişeleniyorum
firstmama Gurlers endişelenme hakkında hayırlısı olsun inşallah başta bana da kese var içi boş dendi sonra 7. Haftada gittim bebek oluşmuştu içerde. Ümit vermiş gibi olmayayım ama eğer istiyorsan Allaha dua et gönlünüde ferah tut stresten de uzak dur
tanhc Gurlers neden ümitlenmeyelim dedi acaba? kese boyutundan dolayı mı? bu haftalarda zaten bebek görünmemesi normal. ben 5+5 de gittiğimde sadece kese vardı. yaklaşık olarak 6+6 da gitti ve o zaman görmüştüm. 4-5 haftalık diyorsanız zaten erken. doktorlar her şeye neden en olumsuz yanından yaklaşıyor bilmiyorum. hakkınızda hayırlısı olsun dua edin ✨
KubraYksl1 Gurlers benim kese 6 . Haftada göründü. Hemde kalp atışını duyduk. İçini ferah tut. Eğer derin kalınsa da bazen kese görünmüyor
Accountant Gurlers ufak kese varmış işte hiç yok değilmiş ki benimde dördüncü haftada susam tanesi kadar bir keseydi o da vajinalden görünmüştü karından gözükmemişti