ucanpayanda Kızlar amh değerim geçen mayıs ayında 3.25 çıkmış. Bugun kan verdim 2.29 çıkmış. Çok hızlı bir düşüş gibi geldi bana ama normal Değerler arasında.. Endişe etmeli miyim yoksa normal mi bu?
Deniiizzz ucanpayanda amh değeri her hastanenin laboratuvarına göre değişen bir şey ben 1 hafta arayla başka hastane de verdiğim de bile farklılık göstermişti. En iyisini doktorunuz bilir ama amh değeriniz gayet iyi gözüküyor.
ucanpayanda Gzde_defne aynı hastane değildi canım ondan da değerler oynamış gibi görünüyor olabilir sanırım @Deniiizzz @eylulll-98 🤍 tesekkur ederim kızlae içim rahatladı 🌼
ucanpayanda babygirl02 verdim canım bugun sonuclae cıktı bile. Bir sıkıntı yok sükür sadece tsh yüksek onu da biliyordum zaten ilaç kullanıyorum ama yeterli gelmiyor sanırım doktora bir danısacağım bakalım. Ama rahim filmi için biraz bekleyeceğim bakalım belki bir sonraki ay veririm
ozgeysr kizlar benimde amh sonucum simdi cikmis 6.29 degerim 9.9 uzerinden yuksek mi yuksek olmasi bi problem mi