Bebeğim tam 20 günlük ve sarılık oldu . İlk değer 12’ydi şuan 14’e yükselmiş . Eğer artarsa yatış dedi . Sütünü sağıp ver dedi ama sağım yapacak sütüm yok . Emiyor sadece . Yediklerime dikkat ediyorum ama yok 😕 mama ilavesi yapıyorum mecburen. Bugün de poposunda akne çıkmış 😭 o kadar dikkat ediyorum . 2 saatte bir beslemeden önce çişine , kakasına bakıyorum . Kendimi hiç bu kadar yetersiz hissetmemiştim 😢 sürekli ağlayasım geliyor ağladığımda da o az olan sütüm gidecek diye aklım çıkıyor . Keşke içimde kalsaydı ikimizde daha rahattık …