peaceandlove Merhabaa herkese 30.haftaya girdik artık bizzz💖 hiç değişiklikler oldu mu sizde benim akıntım biraz fazlalaştı doktor normal diyor bakalım artık az kaldıııı umarım herkes çok iyidir
Baby_B peaceandlove 29+5 deyimm 30 olmama 1-2 gun kaldi😂 Bende de akinti beyaz olarak artti.Tatildeydim.Usuttugum icin diye dusundum ama normal miymis☺️
peaceandlove Baby_B benim de beyaz olarak arttı normal dedi ama insana her şey tuhaf geliyor 😂 geçen kontrolde de demişti beyaz akıntı olabilir ya da akıntın artabilir diye