Kubra_bulut45 benim riskim yoktu daha önce trizomi kaynaklı kaybım ve onun dışında da tekrarlayan kayıplarım olduğu için doktorum ve genetik doktoru ortak kararla kesin sonuç için amniyosentez yaptırmamı istedi ve şuan bebeğimin sağlığı gayet yerinde ben de sağlıklıyım, sonuçları bekliyoruz