Kızlar ablamın çocuğu engelli kendisi 15 tatilde yanımıza gelecek hızlı trenle daha önceden geldiğinde bileti direk gişeden alıyordu şimdi internet sitesinden almış engelli kategorisini seçmiş çocuğu için kendisi içim ise engelli refakatçisini seçmiş ücretsiz almış biletleri şimdi sorun şu bilet alırken bilgileri girmiş tc falan ama engelli raporundan hiçbir bilgi istenmemiş direk alabilmiş yolculuk günü geldiğinde bir sorun yaşar mı zaten yanında raporu falan da götürecek aranızda bu şekilde bilet alıp tecrübeli olan var mı acaba