Sevimaltnn Kızlar biberiye yağını şampuanıma katıp karıştırmıştım o şekilde kullanıyordum çıktıktan sonrada kaynattığım suyunu saçıma sıkıyordum ama hamilelikte bi sakıncası olurmu içime kuşku düştü
Ozzgeonurr07 Sevimaltnn ben soru sormak istiyorum. Faydasını gördünüz mü gördüyseniz ne kadar bir sürede etki etti acaba? Eşim için almayı düşünüyorum da ise yaramazsa diye uğraştırmak istemiyorum 🌼
FNK Sevimaltnn internette hamile ve emzirenlerin dikkatli kullanması gerektiği yazıyor bence doktora danışılmalı ben bilerek almıyorum şuan mesela
Anniskoo0634 Bende kullanıyorum hamileyim merak ediyordum aslında bakalım ne yzcaklar ama ağız yolu ile alınan bisey değil biberiye yemeklere bile katılıyor bitkisel bisey sorun olacağını sanmıyorum
TugceOrak Anniskoo0634 normalde sadece ağızdan değil saç derimiz ve cildimizden emilen ürünler de sıkıntı yaratıyor sadece ağızdan almadık bişey olmaz diye düşünmeyin lütfen. Biberiye yağının bir zararı da olmaz hamile olup kullanan onlarca tanıdığım var
Sevimaltnn TugceOrak evet cildime kullandığım ürünlere vs dikkat ediyorum zaten ama bunu bilememiştim öyleyse o zaman devam edebilirim☺️
Sevimaltnn Ozzgeonurr07 evet ben çok kısa sürede faydasını gördüm dolu şampuana 20 damla olarak kattım o şekilde yıkadım çıktıktan sonrada biberiyeyi kaynatmıştım onu sıktım saç diplerime benim saçım avuç avuç dökülürdü şuan 3 4 tel dökülüyor 1 ay da hemen fayda etti
TugceOrak Sevimaltnn ben kullanmıyorum ama çevremde çok kullanan var kuzum. Yine de doktoruna danış istersen ☺️
ykaya18 Ben bu linktekini kullanıyorum, gayette memnunum, yeni saçlarım çıktı, gürleşti ve parlak duruyor. Bir zararı da yok bitkisel zaten. https://ty.gl/iza7t08jsvecy