Helloooo Kızlar sakarya egitim arastirma hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı varsa hangi doktora oldunuz fikirlenize ihtiyacım var
Sydaglsen Helloooo devlet hastanesinde kime denk geleceğin belli değil ki kimin sezaryen yapacağı da şans. 3 ay önce bi tanıdığım oldu kötü muamele görmüş genel olarak tüm sağlık personellerinden 🤷🏻♀️
MorKelebek54 Helloooo devlette olcaksaniz simdiden Allah yardimciniz olsun.. cidden ilgili alaka cok kotu. Maddi durumunuz iyiyse eğer ozelde yapin derim. Adatipi vs bilmiyorum ben medarda dogum yaptim tek onerebilcegim ozel hastane medar o yuzden
Hatceninblog Helloooo ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım, ilgi gayet iyiydi beğendim ben hem dopumhaneyi gördüm hem ameliyathaneyi ikisinde de ilgi iyiydi lohusa servisi de öyle genel anlamda hastane ilgiliydi belki de bana denk gelenler öyleydi bilemeyecem
Helloooo MorKelebek54 ilk doğumumu bende medarda yaptim ilknur hanıma çokta memnundum pahalı olunca devlete yöneldim ama heralde gene izle gidecem