Gokturkmom_ iremhzl Doğuma ağlayarak girip gülerek çıkan biri olarak 🌝Sadece bebişe kavuşmak için odaklanın
Duyguceren iremhzl 40+1 de doğum yaptım. Son 2-3 hafta benimde korkularım kaygılarım vardı acaba yapabilir miyim acaba sağlıklı olacak mı diye düşündüm hep. Sonra son 1 hafta artık korkulardan çok heyecan bastırmaya başladı kızıma kavuşmaya çok az kaldı bi an önce doğsun öpeyim koklayayım diye 🥰 sadece bebeğini düşün hiç korkma doğunca geçireceğin zamanı kokusunu gülüşünü düşün ❤️
iremhzl Gokturkmom_ korkudan mi aglayarak girdiniz ya gulerek girende varmis ben daha simdiden gulemiyorum oraya girerken hic sanmiyorum zaten 🤣
iremhzl Duyguceren sabki hic icinden cikamayacagim bir aci cekicem oyle gozumde buyuttumki ya diyorum kendime hicbir aci bitmeyen degildir bi an biter bukadar kotu olsa bukadar ureme olmaz doyorum heryer cocuk ama sanirim o ani yasayana kadar gecmeyecek
Gokturkmom_ iremhzl Duygusaldım hiç ameliyat olmamıştım ve duyduğum doğum hikayeleri yüzünden çok endişeliydim ☺️ama doğum anı dahil hiç biri düşündüğüm gibi olmadı
Duyguceren iremhzl evet acı çekeceksin ben çok zorlandım 16 saat sancı çektim ama bitti . Kızım 2 ay 24 günlük oldu gene olsa gene normal doğururum diyorum çünkü şuan o acıyı hatırlamıyorum Allah sadece doğum sancısını unuttururmuş hatırlatmazmış
anneolmakneguzel_ iremhzl doğum eğitimi aldım. Tam olarak neyden korkuyosunuz? Ağrıdan mı? Ağrı sadece bir gün sürüyor. Vucudunuz zaten gerekeni yapıyor siz sadece ıkınma kısmında dahil olacaksınız. Çokta şii etmeyin vucudunuza bırakın o haller
iremhzl anneolmakneguzel_ ya piskolojik iste regl agrisinin siddetlisi olsa diyorum bayilmam sonucta cekicem filan ama kac saat surucek o cocuk ordan nasil cikicak vsvsvs yani piskolojik korkuyorum
KubraYksl1 iremhzl şahsen kötü konuşan hiç kimsenin yanında durmuyorum. Eğer kaçabileceğim bir ortam değilse telefonla oynuyorum. Herkes aynı değildir. Herkesin doğum hikayesi farklıdır. Burada o kadar doğum hikayesi okudum ki hem iyi hemde kötü. Sadece kendinizi odaklayın her şey güzel olacak. Kötüyü anmayın. Benim de doğuma sayılı günler kaldı. Elbette endişem var ama bu korkularımı öne geçirmiyor. Sadece derin derin nefes alın ve sonrasında gelecek olan mucizeye bakın.
anneolmakneguzel_ iremhzl düşünüp kendinizi yormayın benhep güzel düşündüm, çok güzel bi doğumum oldu. Çok sakindim, ben birşey yapmadım sakin kalıp bekledim sonr ıkındım bitti doğum bu kadar. Bilmediğiniz şeylerden korkmayın:)
MerveA2020 iremhzl Başa çıkamıyorum , ikinci sezaryene gireceğim yarın . Stresten uyuyamıyorum ama o an gelip geçecek bir haftaya da bayağı düzelmiş olacağımı biliyorum . Yok saymaya çalışıyorum başa gelen çekilir elbet çıkacak bu bebe 😂😅
iremhzl Duyguceren 16saatin 16saatide inleme vs mi oluyor uyku uyuyabiliyor musunuz mesela cunku doguma guc gerek
iremhzl Gokturkmom_ insallah benimde dusundugum gibi olmaz🥹 ben doktor kapisinda beklerken bile sirf bekliyorum diye stres oluyorum
eflin-svm iremhzl iyimser düşün yaşayacağın şeyi bile acı sancı olarak nitelendirme kasılmaların olacak yapman gereken tek şey dsakin kalıp güzel ıkınarak çocuğuna yardımcı olmak
Yolcu_26 iremhzl bende aynı sizin gibiyim doktor ekrana bakıyor ben doktora bakıyorum yüz ifadesi acaba bisey mi oldu diye