gebeskaplumbaga Kızlar betam 3.62 çıktı bakarmışsınız acaba böyle olup hamile olanlar varmı biz istemiyoruz şuan şok oldum betayı görünce çünkü kızım daha 9 aylık
Femay gebeskaplumbaga negatif duruyo zaten. Kistiniz varsa ondan dolayı beta sıfırlanmayabiliyor demişti doktorum.
Baby_B gebeskaplumbaga 5 degerinin alti negatif canim 3 de negatif yani Hormonlarla ilgili cikabiliyor diye biliyorum 3 icin🌸 Hayirlisi olsun hakkinizda,adetiniz gecikti mi?
october bence yükselmeye meyilli bir değer. biz bebek isteyen tayfa 3,62 görsek hürrem gibi gezeriz 😀 iki günü beklemeyin yarın tekrar kan verin
gebeskaplumbaga october rabbim gönlünüze göre versin inşallah ama biz düşünmüyorduk kızım daha 9 aylık ve imkansız diyordum korunuyorduk bakalım bugün verdim aile hekiminde yarın sonuçlarım çıkacak
gebeskaplumbaga Eslem2112 kondom ve geri çekilme daha spiral takmayı düşünüyordum ama ikimizde emindik yani hiç kazara fln da olmadı bakalım artık kısmet
TugceOrak gebeskaplumbaga adet gecikmesiyle bu kadar düşük değer çıkmazdı. 5in altı negatif olarak kabul edilir tıpta. Burda pozitif diyenlere pek bakmayın siz. İçiniz rahat olsun istiyorsanız 2 gün sonra testi tekrarlayın