Benim de 39+1 pek sancım yok, ara ara kramplar geliyor. Nişan gelmedi suyum da gelmedi dün kontrolüm vardı doktor keyfi yerinde gelmeye niyeti yok dedi 😂 ne zaman gelir bilemiyoruz pazartesi kontrolüm var tekrardan. Ama bebeğimin kilosu düşüktü 3000 kg