Onsekiz06 İkiside artımed adetim 1 gün gecikti dün olmam lazımdı ne diyorsunuz çok yalancı pozitifi gördüm burda artımed için kan vermeye cesaret edemedim
Meryeminannesi20 Onsekiz06 ikinci kızımda adetime bir gün varken aynı böyle silik çıktı ama ben akşam yapmıştım testi sonra hemen kan vermeye gittim 400 lerde çıkmışyı değerim
petronix Onsekiz06 Hamilesiniz bence kan verin yada yarın ilk idrarla yeniden deneyin testi. Negatif olsaydı çizgi ortada olurdu başta degl
Kardelen_nur Onsekiz06 yanıltıcı olabilir. Doktorlar ve eczanedekiler ilk idrarla yapın testi diyorlar
petronix Onsekiz06 Yani silik çıkmış gebelik olsada değer düşük çıkar 2 günde bi vermeniz gerekecek ilk gebeliğiniz mi?
petronix Onsekiz06 Yarın gidip kan verin bence veya 3_4 gun daha bekleyin tabi sabrederseniz☺️ Ozaman tam değer biraz daha yüksek çıkabilir netleşir
Onsekiz06 Gul76 inşallah canım markasından dolayı tereddüte düştüm ben aslında burda çok yalancı pozitif gösterdiğini okumuştum
Gul76 Onsekiz06 onu bilmiyorum ama.yalanci cikcagini sanmiyorum bende bunları erken gebelik testi aldim adete 6 gün varken bu şekil çıkardı hamileydjm
KubraYksl1 Onsekiz06 ona ver bence var gibi çünkü. Bende senin gibi iki farklı test yaptım ilki normal gebelik testi idi ve onda hafif çıkmıştı ikincisi erken gebelik idi ondan kıpkırmızı çıktı. Üstelik adetime 2-3 gün vardı.