ilaylaylomm folik bırakıp d vit ve demir başlamıştım, d vit bitene kadar kullan demişti, demir gebelik sonuna kadar kullanılıyor. Kış gelince koruyucu olması için bir multivitamin yazmasını istedim, içinde omega 3 demir falan da var, şimdi sadece onu kullanıyorum. Hem demir hapının yaptığı kabızlığı giderdi hem de emzirme sürecinde sütü destekliyormuş sanırım. Doğumdan sonra da devam etmeyi düşünüyorum. Adı efa mom istersen doktoruna danış canım ben çok memnunum