yesildeniz_ Gizem1504 hiç belirti yok iki gün sonra tüp bebek tedavisine başlayacağız onun için yapmıştım umudum da yok açıkçası
yesildeniz_ Oncomed erken gebelik yaptım onda gölge gibi çıktı T çizgisinin yeri galiba o da. Çünkü albi markasında hiç çıkmadı
Gizem1504 Deletedmom_984 nasılsın canım bugün nasıl hissedyorsun aklımdasın inşallah gönlünce olur herşey🌸
Deletedmom_984 Gizem1504 iyiyim canim tesekkur ederim sen nasilsin? Ben artik bat gunumu bekliyorum regl olmak icin kuzum ya umidim yok yeni aya insallah🤲🏻🌸
Gizem1504 Deletedmom_984 valla iyimiyim bilmiyrm sabah albi testten yaptım silik herkes olumlu diyor ama ben yine ikilemdeyim canım saldım artık
Deletedmom_984 Gizem1504 gunumuz gelse de ne olcani bilsek rahatlasak. Sen kan versen cikar canim ben de halâ pozitif oldugunu dusunuyorum senin😊
Gizem1504 Deletedmom_984 Aynen gelse keşke kimseyede söyleyemiyrm erken diye kaldım ikilemde herkese pozitif gelen bana neden acaba yalancı mı dedirtiyor
Deletedmom_984 Gizem1504 bence yalanci degil. Herkeste yalanci pozitif goruyoruz burda bende gordum daha once kendimde o dusunce bilncaltina yerlesti o yuzden
Gizem1504 Deletedmom_984 2 ay önce yaşadım bebetime markada kan verince çat negatif adet oldum o gün üzülüyor insan artık hayırlısını rabbim bilir canım
Deletedmom_984 Gizem1504 biz dua edelim canim. Bekleyecegiz ben test yapmayi biraktim almicam artik 2 gun kaldi zaten
Gizem1504 Deletedmom_984 daha testim yok zaten alırsam erken alırım hsonu nasip kısmet canım cuma günü dualarımdasın