Gizem1504 Bat 13 veya 14 eczanelerin hepsi artımed erken gebelik satıyor diye test aldım albi diğerini haırlamıyorum evde vardı ilk idrar değil çok silik biliyorum sadece gördüğümü görüyormusunuz sizde
Elnuso Gizem1504 benim bundan daha silikti ilk baktığımda şuan 29+2 haftalık gebeyim ☺️ hayırlısı olsun inşallah sağlıklı gebeliktir
Gizem1504 Deletedmom_984 ya günüm gelmeden yapmakta beni üzer diye tedirginim ama dayanamayıp yaptım hep artımed var onu almak istemiyorum
Deletedmom_984 Gizem1504 artimed asla yapma hayalleriyle oynuyo insanin ya. İnsallah vardir canim ben umidi kestim artik
Gizem1504 Deletedmom_984 yok asla almam onu ondan albi vardı aldım öyle deme daha günün var belki bnmkide yalancı pozitif
Deletedmom_984 Gizem1504 albi iyidir yalanci vermez ya. Benim olsa cikardi canim onumuzdeki aya artik napalim
Gizem1504 Deletedmom_984 sende mi albi kullandın canımm yalancı olursa çok üzülürüm iyi düşün nasipte ne varsa onu yaşayacağız
Deletedmom_984 Gizem1504 evet canim albi bende bitek kuruma cigisi gibi bisey cikti kamerada bile gorunmuyo. İnsallah hayirlisi diyorum canim salcam ben valla ovulasyon falan yok bundan sonra olursa olur yaa
Gizem1504 Deletedmom_984 ben düşük yaptım nisanda 6 ay korundum 4 ay korunmasız oldu ama ovulasyonla strese giremem hiç
Deletedmom_984 Gizem1504 vardir insallah kuzum bat beklicem test falan yapmicam gına geldi valla var yok var yok 😄