Buse_yalcin Kızlar 33+3 şimdi çıktım doktordan 2600 biraz kilolu dedi daha doğum için hastane seçmedim istersen şimdiden seç ya da doğum anını bekle acile git dedi sizce ne yapayım kararsızım ?
ilaymom Buse_yalcin hastane seçmeniz daha mantıklı geldi bana. Ben özelde takipliydim ve orda doğum yaptım daha güvende hissetmiştim özellikle doktorumu görünce ☺️
Buse_yalcin ilaymom ben yurtdışında yaşıyorum önden bir randevu yapıp görüşmem lazım hastane için ve hepsi bana uzak kafam çok karışık ya