Saratln İyi akşamlar kızlar. Eşimin teyzelerine davetliydik bi anda karnıma sancı girdi uzandım geçti. Eve gidene kadar kötüydüm nefesim daraldı gözlerimden yaş geldi.. 9 haftalığım. Eşim hastaneye gidelim diyorda şimdilik biraz daha iyiyim.. Böyle durumlarda hastaneye gitmeli mi..
ceco Saratln benim çok oluyordu doktoruma gittim kontrol etti bebeğe baktı birşey yok ama büyüyor rahmin dedi soğuk almışsındır bu tür ağrılar oluyor ama istersen Git sen acile felan yada doktorunu ara gelsin
Saratln ceco evet bugün kayınvalidem tutturdu yürüyüşü yapalım diye bi yok dedim darılır diye tamam dedim heralde ondan oldu.. Rahatladım şuan. Pazartesi gittim kontrole şükür bişey yoktu..