Kızlar merhaba,
Siz yenidoğan bebeğinizle ne zaman uçak seyahati yaptınız? Genelde bebekler 3 aylık olduğunda uçak seyahatini öneriyorlar. Bunun için dikkat etmemiz gereken şeyler var mı? Bebek arabasinida seyahatimizde götürmeyi düşünüyorum ve bebek içinde ayrı koltuk satın almayı düşünüyorum. Pusetiyle belki daha rahat eder. Sizin böyle bir planınız var mı? Sizin düşünceleriniz nelerdir 🌸