Kubraoyku Kızıma umay ismini vermek istiyorum ama annem anlamı bereket ve doğurganlık tanrıçası olduğu için bu ismi koymamı istemiyor. Günah diyor. Bilgisi olan var mı
Momybaby Kubraoyku bende bu ismi koymak istiyordum hatta buraya yazdığım zamanlar geldi aklıma 🙂 umay ismi kutsal bi figür olarak görüyorlarmış o zamanlar. Ben koymadım içim rahat etmedi. Ama Umay ismini koyan arkadaşım var. Ona göre anlamı güzel ve içine sinmiş.
Nurnur2 Kubraoyku şimdi araştırdım caizdir diye geçiyor biz 4 aydır Umay diye sesleniyoruz çok alıştık başka bir isme ısınabilir miyiz bilmiyorum 31+3 haftalığız
ilaymom Kubraoyku bence saçmalık niye günah olsun Umay koyan cok insan var . Siz istiyorsanız koyabilirsiniz bu konu bebeğin anne ve babasını ilgilendirir bence ben öyle düşünüyorum ☺️
Beequeen Bunun cevabını burada aramayın bence. Size en doğru bilgiyi Diyanet İşleri Fetva hattı verir. 190’ı arayın sorun :)