Merhabalar kasım 6 yıllık evliyim kasım ayında ilk korunmasız denememiz sonrası aralık ayında gebelik yaşadığımı öğrendm 5+6 haftalıkken kanamalı düşük yaşadım. Kanama tarihim
11 - 30 aralık arası oldu.
Ocak reglim daha olmadı, enfeksiyon için fitil ve 2 tane antibiyotik kullanıyorum.
Merak ettiğim adet sonrası sizin de döngünüz şaştımı?
Reglim bi hafta gecikti şuan regl olamadım.
Ama dün yumurtlama belirtisi olan şeffaf akıntı gelince kafam karıştı.
Regl olmadan yumurtlama olurmu?
Düşükten kaç gün sonra regl oldunuz kızlar
Şimdiden teşekkürler.