helloandhello evet takibini yapalım. Ben ilk gebeligimde yüksek tansiyon ve protein kaçağı ile yatisim yapildi ,gebelik zehirlenmesi yuzunden doğuma alındım.
Simdide kontrol ediyorum ara ara, coraspin içiyorum insallah bu kez böyle bi sorun yaşamam. Size de geçmiş olsun iyi haberlerini alalim insallah. Kac haftalik hamilesiniz bu arada?