Gizem1504 Fatoss3- erken öğrenmekte sıkıntı acaba mı diyor insan :) ptesi veririm inşallah canım güzel haberler alırım umarım
Fatoss3- Gizem1504 inşallah cnm 😊 bnde doktora gidene kadr artış takip edicem pazartesi tekrar vercem
Gizem1504 Fatoss3- inşallah istediğin artış olur canım cuma günü niyetine🌸💜 yardımların için çok sağol
Gizem1504 minikelebek_ randevu aldım gidicem inşallah heyecan yaptımm sanki ilk gibi 🌸 haber veririm mutlakaa canım
Reyhan07 Beta hcg ilki 17 çıktı ama reglim 4 5 gğn gecikmişti 2 gün sonra yine verdim 72 çıktı inşallah daha da yükselir ya bana düşük geldi