minikelebek_ Gizem1504 var gibi gözüküyor kaset testte çok yanıltmaz bence 2 gün daha bekleyip kan verin
Fatoss3- minikelebek_ inşallah cnm Eylül ayında kimyasal geçirdim o yüzden biraz korkuyorum 🥺🙏 dua edin inşallah vardır
minikelebek_ Fatoss3- bende eylülde kürtaj olmuştum bende çok korkuyorum 🥹 inşallah hepimiz güzel haberler alırız dualarım seninle
Kudenova minikelebek_ ne demek canım. Eğer düşerse de değerin üzülme rahim tutmak istememiştir sağlıksız diye. Doktorum bana her kadın her ay bile kimyasal gebelik geçirebilir ama farkında olmaz demişti. Ama bence değerin güxel düşmez gibi
Reyhan07 Arkadaşlar son adet tarihim 5 Aralık reglim 4 5 gün gecikti beta hcg 17.2 çok düşük değil mi ya
minikelebek_ Reyhan07 2 gün sonra tekrar ver 2 katı artarsa sorun olmaz Allahın izniyle,ilk beta önemli değil herkesin değişebiliyor