gozdenefes Kızlar doktor kahverengi lekelenmem ve düşük tehlikem olduğu için Progestan fitil verdi günde 2 kez 200 mg. Kesede bozukluk gördü. Bu durumları yaşayıp daha öncesinde düzelen var mı
Guzelanne56 gozdenefes 2 kere yaşadım 2 bebegımı de dogurdum düşük rıskı genelde gecıcı bı durum oluyor yaşayan bir doğuran çok anne var. 2. Bebegnde hastanede yattım hatta 1 hafta oluk oluk kanamam vardı
Balkan77 gozdenefes benimde öyleydi 6 tane kullanıyordum 3 fitil 3 hap şeklinde 2 kere hastanede yattım ve iğne de oluyordum şuan 38 haftadayım tatlım bol bol dinlen ve 3 litre su iç hiç bir iş yapma yemek ve WC dışında kalkma Allah’ın iziniyle toparlarsın kuzum
Nesli664066 Bende de lekelenme geliyor iğne vuruldum ilaç kullanıyorum ayın 15 de randevum var kese kenarın da kan görülmedi bol ca dınlen ve su iç
Ayse0434 Bende progestan kullandım kahverengi lekelenmem hemen geçmişti sonraki kontrolde artık kullanma dedi
hamcokelek33 Lkelenme aşırı kanama ne istersen vardı🥹 12. Haftaya kadar düşük tehlikesi de vardı. Hiç korkma progestanı iç bol bol yat ve bol su iç🥹🥹🥹