Eeepeki ablam ümit hastanesinde dilek hanım da dığum yaptı doguma kadar memnundu sonrasında 3 saat oda da bebegin gelmesi bekledik hemşirelere soruyoruz getirirler deyip geçiştirdiler dilek hanım bilgi vermeden evine gitmiş bebek yogun bakıma gittim bebek burda olabilir mi diye evet burda kuvez de dediler insan bir haber verir murat şenol hakkın da da tv de haberlere çıkmıştı kıvanç bebek ailesi şikayetci olmuştu normal doguma zorladı bebegimiz öldü diye