FNK Kırışmayacak olanları bende koymuştum tarak, makyaj malzemeleri terlikler, kendime çorap falan filan kırışan bebek kıyafetleri ve benim lohusa takımlarım bunlar dışardaydı. Hastane çıkışı 2 tane, bir tane normal takım, zıbınlar ve çoraplar. 1 lohusa takımı 2 tane pijama takımı vardı bunları ütüledim kırışmasın diye dışarda bıraktım. Sanki bebeğin çorapları zıbını ütüsüz olsa ne olucak ama işte huy planlı sezaryana gidicem bir de hiçbir sorun yok ama öyle olmadı işte 😄